• itulau_ulu_bg

PLA ma PBAT

E ui lava o mea uma e lua e mafai ona pala, ae e eseese a latou puna.O le PLA e maua mai mea olaola, a'o le PKAT e maua mai mea fa'a-petrochemical.

Ole mea ole monomer ole PLA ole lactic acid, lea e masani ona oloina e fuala'au pa'u pei ole sana e maua ai le masoa, ona liua lea ile kulukose e le'i fa'amamaina.

Ona fa'afefeteina lea o le kulukose i se auala tutusa e pei o le pia po'o le ava malosi, ma mulimuli ane fa'amama le lactic acid monomer.O le lactic acid e toe fa'afouina e le lactide i le poly (lactic acid).

BAT polyterephthalic acid - butanediol adipate, e aofia i le petrochemical biodegradable plastic, mai le pisinisi petrochemical, o le monomer autu o le terephthalic acid, butanediol, adipic acid.

PBAT1

Afai o le PLA o se tama'i perenise talavou ma malosi, o lona uiga o le PBAT o se tama'ita'i vaivai o feso'ota'iga mumu.PLA e maualuga modulus, malosi tensile maualuga ma le lelei ductility, ae PKAT maualuga fua o le tuputupu ae gau ma ductility lelei.

PLA e pei o le PP i palasitika lautele, tui tui, extrusion, feula, mapusaga e mafai ona faia mea uma, PBAT e sili atu i le LDPE, afifi taga ata e lelei i.

PBAT2

PLA o le moli samasama manino malulu, mautu vevela lelei, vevela vevela 170 ~ 230 ℃, e lelei teteʻe solvent, e mafai ona faʻagasolo i ni auala eseese, e pei o le extrusion, vili, biaxial faʻalauteleina, tui tui.

E tutusa ma le PP, manino e tutusa ma PS, e le mafai ona faʻaaogaina le PLA mama e saunia saʻo ai oloa, o le PLA e maualuga le malosi ma le faʻapipiʻiina o modulus, ae o lona malosi ma le le lelei, leai se fetuutuunai ma elasticity, faigofie ona punou deformation, aʻafiaga ma loimata. e leaga le tetee.

E masani ona fa'aogaina le PLA e fai ai mea e fa'aleagaina pe a uma ona toe fa'aleleia, e pei o mea'ai fa'ato'aga fa'atau ma vao.

O le PBAT o se polymer semi-crystalline, e masani lava o le vevela tioata e tusa ma le 110 ℃, ma le mea faʻafefete e tusa ma le 130 ℃, ma o le mamafa o loʻo i le va o le 1.18g / mL ma le 1.3g / mL.O le tioata o le PBAT e tusa ma le 30%, ma le Shore hardness i luga aʻe o le 85. O le gaioiga o le gaioiga o le PBAT e tutusa ma le LDPE, ma e mafai ona faʻaogaina se faiga tutusa mo le faʻafefe o ata.Mea faʻainisinia o uiga uma PBA ma PBT, lelei ductility, elongation i le malologa, vevela vevela ma aʻafiaga tetee.O le mea lea, o oloa faʻaleagaina o le a faʻaleleia foi, aemaise lava ina ia faʻamalieina manaʻoga faʻatinoga o oloa, ae faʻaitiitia foi tau.

E ui ina eseese le faatinoga o le PLA ma le PBAT, e mafai ona felagolagomai le tasi i le isi!PLA faaopoopo le malo o le PBAT ata tifaga, PBAT e mafai ona faʻaleleia le fetuutuunai o le PLA, ma faʻamaeʻa faʻatasi le mafuaaga o le puipuiga o le siosiomaga.

I le taimi nei, o le tele o talosaga e faʻavae i luga o mea PBAT i totonu o le maketi o oloa ato membrane.O mea fa'aleleia PBAT e tele lava ina fa'aoga mo le feulaina o ata e fai ai ato, pei o ato fa'atau.

O mea PLA e masani ona faʻaaogaina mo tui tui, ma o mea faʻaleleia PLA e masani ona faʻaaogaina mo mea e faʻaogaina ai meaʻai, e pei o pusa meaʻai faʻaleagaina, vao leaga, ma isi.

Mo se taimi umi, o le gafatia o le PLA e laʻititi laʻititi nai lo le PBAT.Ona o le tele o fagu paʻu o le PLA gaosiga tekonolosi ma le leai o se faʻalavelave i le alualu i luma o le lactide, o le gafatia o le PLA i Saina e leʻi faʻatupulaia tele, ma o le tau o mea faʻapitoa a le PLA e taugata tele.E tusa ma le 16 pisinisi a le PLA ua tuʻuina i le gaosiga, o loʻo fausia pe fuafua e fausia i totonu ma fafo.O le gaosiga gafatia ua tuʻuina i le gaosiga o le 400,000 tone / tausaga, aemaise lava i atunuu i fafo;Malosiaga faufale e 490,000 tone/tausaga, aemaise i totonu o le atunu'u.

I se faʻatusatusaga, i Saina, o mea mataʻutia mo le gaosiga o le PBAT e faigofie ona maua, ma o le gaosiga o tekonolosi e matua matua lava.Ole malosi ole PBAT ma le gafatia o lo'o fausia e fai si tele.Ae ui i lea, ole eseesega ole taimi fa'amalolo ole malosi ole PBAT e mafai ona fa'aumi ona o le fesuiaiga o tau ole BDO, ma o le tau ole PBAT o lo'o iai nei e taugofie atu nai lo le PLA.

E pei ona faʻaalia i le laulau o loʻo i lalo, o le PBAT o loʻo i ai nei o loʻo fausiaina + fuafuaina le fausiaina o loʻo fuafua e faʻatatau i le tulaga muamua o le gaosiga o le gaosiga, faʻatasi ai ma le uluai gaosiga gafatia, atonu e iai le 2.141 miliona tone o le gaosiga o gafatia i le 2021. Mafaufau i nisi tulaga muamua-vaega muamua. gaosiga e le mafai ona fa'atinoina lelei, o le gaosiga gafatia e tusa ma le 1.5 miliona tone.

O le tau muamua o le PLA e maualuga atu nai lo le PBAT, ae ona o le oloa ato membrane e muamua aafia i le faiga faʻavae, e mafua ai le PBAT i le puʻupuʻu, i le taimi lava e tasi, o le tau o le PBAT monomer BDO na tulaʻi mai ma le malosi, o le lalelei o le lalelei o loʻo i ai nei PBAT mumu mumu. ua vave ona maua le tau o le PLA.

E ui o le PLA o se tamaʻi perenise filemu, o le tau e fai si mautu, i le sili atu i le 30,000 yuan/ton.

O loʻo i luga o le faʻatusatusaga lautele o mea e lua.Pe a fesoʻotaʻi ma tagata faʻapisinisi e uiga i ituaiga mea e sili atu ona lelei i le lumanaʻi, e eseese manatu o tagata uma.O nisi tagata e manatu o le PLA o le a avea ma autu autu i le lumanaʻi.

PBAT3

O nisi tagata e manatu o le PBAT o le a avea ma autu autu, aua o le manatu o le PLA e masani lava mai sana, e mafai ona foia le faafitauli o le sapalai o sana?E ui lava o le PBAT e fa'avaeina petrochemical, e iai ni fa'amanuiaga ile puna'oa ma le tau.

O le mea moni, o latou o se aiga, e leai se fefinauaiga masani, naʻo le faʻaoga fetuutuunai, aʻoaʻo mai le tasi i le isi ina ia mafai ona taʻalo le mana sili!


Taimi meli: 19-10-21